reklama

Stavy zaľúbenia <3

Tento článok budem písať podľa vlastnej skúsenosti, ja viem každí sme iní, ale pri tom máme toľko rovnakých vlastností.... Ako som zistila že som zaľúbená??.....Bola som zaláskovaná viac krát..bohužiaľ vždy neúspešne....samozrejme som si uvedomilaa že to nebola tá pravá láska.Škoda len že neskoro... Keď som spoznala jedného chalana, bola som u kamaráta na menšej párty, kde som s triezvou hlavou sledovala skupinku chalanov, ktorý priviedli na mol opiteho kamaráta.Nepoznala som ani jedného z nich, a však z jedného som predsa nemohla spustiť očí....Ten vám bol krásny :* Samozrejme že nepil to by som o neho neoprela ani bicykel... :D ale bol tak sladký, a pri tom............nooo a sme doma..Áno som zaľúbená.Keď sa ku mne priblížil, podal ruku a predstavil sa mi ..Roztrasená, červená a s motýľmi v bruchu som nevedela ani ako sa volám.On sa len milo pousmial z pošahanej holky čiže mňa :) Potom odišiel a ja som ho skoro mesiac nevidela.Neprestala som na neho myslieť ... Neskor v jeden deň keď som bola poza školu (inak ja vobec neflákam to všetko ten osud) :D som stála s kamarátkou na prechode pre chodcov...na druhej strane stál jeden chalan, ktorý mi bol veľmi

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

povedomý..Keď prešiel okolo mňa pozdravil sa mi, a ja som lietala v oblakoch :D

Napísal mi na fb, písali sme si deň a noc...z minúty na minútu som ho milovala viac a viac.

Nakoniec sme sa stretli......a sme spolu.....milujem ho ...a vždy keď som pri ňom cítim sa ako v raji...Keď sa lúčime, neviem sa dočkať ďalšieho stretnutia..Zamilovanosť je niečo ako sen, z ktorého sa nikdy nechcem zobudiť. Milujem ho najviac na svete, a prajem Vám všetkým svoju pravú lásku nech ste naozaj večne zaľúbený....lebo priateliaa nič krajšie na svete nejestvuje!!!! :* :*:*

Dominika Šuľáková

Dominika Šuľáková

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som kto som. Beriem život s humorom. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu