reklama

Moje bláznovstvá

Týmto článkom chcem len upozorniť nato, že kto nemá zmysel pre humor, nemá nič. Kto to nepochopil vysvetlím. Ak máte dobrú náladu, automaticky máte chuť sa usmievať, spievať, tancovať, hovoriť vtipy, potešiť dobrým slovom kamaráta, kamarátku , rodičov, či samých seba.Vtedy vás nič netrápi, a preto tú radosť dokážete rozdávať druhým.To je ten najvačší a najkrajší dar aký može existovať.Rozdávať štastie a lásku.Pretože hoci aj vy sami nieste šťastní, možete ním spraviť iného človeka.Keď nemáte zmysel pre humor, nemáte priateľov, lásku, šťastie,zdravie, chuť do života.Toto sú tie základné veci, ktoré člove potrebuje aby mohol nosiť ten zázrak na tvári.......*úsmev*

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Hovorí sa že to najvačšie umenie je úsmev vo chvílí, keď nám je do plaču.Áno presne tak...Osobne sa držím tohoto pravidla, aj ked možem smelo prehlásiť že moj život je zaplnený radosťou, smiechom, dobrou náladkou, bláznovstvami, priateľmi, a láskou.

Vždy som bola hyperaktívne dieťa, s ktorým si rodičia nevedeli rady.Stále som behala, skákala, vystrájala písala po stene farbičkami, skrývala sa pred druhými, kričala, smiala sa, plakala.

Doteraz ma moje bláznovstvá neopustili.Ak by som ich tu mala rozpisovať jedno po druhom nedočítali by ste to do konca mesiaca.Verte mi je ich nespočetne veľa

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Mám rada svoj život, aj keď niekedy sú chvíle kedy potrebujem byť sama, porozmýšľať nad sebou.(občas aj meditujem :DDD) Pozrite sa na ľudí okolo seba....Na bezdomovcov, ktorý by dali čokoľvek zato aby mohli večer zaspávať v teplom prostredí a na čistej posteli.Niekotrí si to ale nezaslúžia...Sú na ulici svojou vlastnou vinou...a však sú aj taký, ktorí zato aký majú život nemožu...A nemajú nič...a predsa sa niektorí dokážu smiať.Hoci s troma zubamy :DD ale smejú sa.Máme rodiny, máme svoje lásky, niektorí z vás majú deti, vnúčatá, pravnúčataá :D...Darujte im úsmev, to dokáže človeka tak zahriať pri srdci;) Prajem vám veľa dobrej nálady, veľa smiechu, veľa zážitkov s vašimi najbližšími a veľa bláznovstiev aby ste ich mohli neskor vyprávať svojim deťom, vnukom, vnučkám...a oni mali naozaj na tvári ten najkrajší dar.......úsmev :) :*

Dominika Šuľáková

Dominika Šuľáková

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som kto som. Beriem život s humorom. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu