reklama

Leto :*

Ako každý rok vždy nedočkavo čakám kedy v kalendári zasvieti 30.jún...a letné prázdniny sa začínajú.Dospelí veľi nevnímajjú letné prázdniny tak ako samotné leto.No nieje to nádhera? Každý deň sa prebúdzať s lúčmi slnka, ktoré nám vždy zlepšia náladu.Slnko je vtedy krajšie ako obvykle.Príroda sa zmení na niečo neopísateľné, tá prekrásna modrá obloha a teplý letný vetrík. Toto je ten deň.Ale letné večery? Nepoznám nič krajšie ako túlanie sa s priateľmi po dedine, po meste po lúke plnej kvetov, tie naše bláznovstvá a skvelé zábavné nápady zabíjajú všetkú nudu.Čo iné sa dá cez leto robiť? Len vystrájať s partiou chodiť na stanovačky, na chaty ku vode, plávať opaľovať sa....a milovať každý deň tú krásu leta :*

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Pre mňa je to najkrajšie ročné obdobie aké existuje.Potom síce nastúpia povinnosti, škola, učenie, ranné vstávanie, u mňa ako vždy dobehovanie na autobus :) Ale predsa tie nezabudnuteľné spomienky sa z mojho života nezmažú nikdy.Vtedy si možem ako každý rok povedať....,,Áno..toto bolo to najlepšie leto v mojom živote......" ..pretože každý rok je krajšie a čarovnejšie :)

Dominika Šuľáková

Dominika Šuľáková

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som kto som. Beriem život s humorom. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu