reklama

Robím chyby, veď som človek :(

Áno je to tak, človek robí chyby.Niektoré by som aj ja najradšej vymazala zo svojho života, ale na chybách sa človek učí že? Pred pár dňami som spravila niečo, čo budem ešte dlho ľutovať.Je mi hrozne keď si pomyslím že to takto dopadlo len preto, lebo som používala rozum a nie srdce.Mohlo to dopadnúť inak.....mohlo, ale nedopadlo.Sestra sa ma kedysi dávnejšie pýtala ...,,Ak by si si mohla vybrať nejakú nadprirodzenú schoponosť, ktorá by to bola?" Ja som jej povedala ,,vrátiť čas a zmeniť pár situácii v mojom živote" Ona sa na mňa pozrela a povedala,,Nikdy neľutuj to čo si spravila, lebo v tej chvílí si to tak ty SAMA chcela" ....a má pravdu každý si je strojcom vlastného šťastia.Veľmi ma štve len to že som prišla o jedného úžasného človeka mojou naivitou.....Píšem to so slzamy v očiach a viem že už nikdy to nebude tak ako ja chcem.Sama som si navine...Nikdy neopuste človeka pre niekoho koho si len myslíte že milujete......Ja som to spravila, a po pár týždňomchsom to musela ukončiť...Lebo milujem toho, koho som ja sprostá odmietla.....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Snáď si nájde dievča, ktoré ho bude ľúbiť ale nikdy mu nespraví to čo ja......chcela som to napraviť ale nedá sa to.Iba viem že na neho nikdy nezabudnem.

Dominika Šuľáková

Dominika Šuľáková

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som kto som. Beriem život s humorom. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu